Sunday 3 April 2011

guest the blogger

sepanjang perjalanan ini ( ala-ala Zaiton Sameon).....walaupun tak berape panjang perjalanan aku dalam meneroka dunia blog ni, aku dah menjalankan satu research terhadap blog yang aku rase dah melayakkan aku tuk dapat NOBLE Awards tuk kategori penerima award lebihan taun lepas.
mule-mule first time aku skodeng blog tuk mencari idea atau cerite atau fakta mengarut yang dapat menghiburkan hati yang luka bak ditusuk Sembilu II...dan secara logiknye aku memang dapat bende-bende tu..
tapi dalam keadaan yang penuh un'SANGKA'rable (credit ntuk Hasbullah Awang sebab create word ni), aku telah menemui penemuan yang aku rase sangat SUPER DUPER ULTRA TERA!! hebatnye ke atas blog-blog yang dikaji.

actually by observing to the blog, we can guest either the bloggers is right-handed or left-handed, haha!!..camne tu? nanti aku cerite... first thing first, if the blogger is Nash or Man Kidal, we already known that they are Lefthanded...( pahal aku speaking tak tentu-hala ni)..the rest?? aku nak explain la ni..

sebenarnye hipotesis aku takla sehebat hipotesis sahabatku time Paper 3 Bio SPM ari tu....tapi berdasarkan pemerhatian yang penuh berhati-hati dan inferens yang penuh reference terhadap blogger yang memang aku kenali budi pekertinye...HYPOTHESIS IS ACCEPTED!!

as example aku bagi beberapa contoh blog kenalan aku ni yang lefthanded.(kalau nak konfem, korang tak diberi laluan alternatif selain bukak dan explore blog ni..

dah bukak?...amacam dapat tak ape aku selitkan kat hypothesis murahan aku tadi...

camne lak aku bleh discover diorang tahap penggunaan tangan kiri dari blog they'all...kalau korang prasan mamat blogger Lefthanded ni akan letak gadget diorang more on the left side..because they love 'LEFT' very much...so untuk menaikkan taraf hypothesis aku ke kelas yang lebih tinggi, aku pun observe blogger yang bertangan kanan, dan seperti yang aku jangka sejak azali, diorang akan susun gadget diorang bertingkat-tingkat kat sebelah kanan...so camne jelas dan tak perlu nak disuluh ngan lampu limpah Stadium Paroi dah, memang berjaya hypothesis aku..
Hahaha!!!!!( gelak cam villain dalam Marvel Comic:Professor Klon)
(tapi yang letak gadget diorang kat atas ngan bawah tu, aku classified diorang dalam group HANDICAPPED Blogger..LOL)..

sebagai peringatan..korang jangan gunakan hypotesis aku yang bertaraf 2 bintang setengah ni sebagai facts yang boleh korang pakai kat serata pelusuk dunia termasuk Uganda ngan Ethiopia..mungkin ade saintis mude yang tak berape muda dalam kalangan korang yang nak menjalankan kajian research dengan lebih serius, aku persilakan supaya korang bleh letak hasil kajian tu kat MASTIKA bulan depan..

p/s: either the bloggers are lefthanded or right-handed, they are still typing the posts using the both hands...xD

No comments:

Post a Comment